Motor Sürücleri Filitresi

Cevapla
atakale
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesajlar: 338
Kayıt: Prş Mar 01, 2018 4:52 pm
Konum: Ankara
İletişim:

Motor Sürücleri Filitresi

Mesaj gönderen atakale » Pzr Nis 05, 2020 1:12 am

EMC / EMI Filtreleri:
Sınır değer sınıfı C1 veya C2'nin bilgisi sadece iletilen emisyonu kapsar. SIEMENS'in kendisi tarafından üretilmeyen Sürücü Seçenekleri, yine de üreticinin SIEMENS tarafından özel bir sertifikaya sahip olması nedeniyle SIEMENS tarafından herhangi bir sorumluluk kabul edilmez.

200 V Pasif Harmonikler ve Çıkış Filtreleri için Açıklamalar:
Nihai filtre uygunluğu sadece uygulama içindeki bir ölçüm açısından garanti edilebilir ve müşterinin sorumluluğundadır. Önerilen tüm Schaffner ürünleri sadece tavsiye niteliğindedir. Daha fazla bilgi için lütfen bu sayfanın Araçlar ve İpuçları bölümünde yer alan “Schaffner Öneri Listesi için Notlar” belgesini kullanın.
Dv / dt filtrelerinin yalnızca diferansiyel modda çalıştığını lütfen unutmayın.
SIEMENS'in kendisi tarafından üretilmeyen ancak üreticinin SIEMENS'in işlemsel bir sertifikasına sahip olduğu Drive Seçenekleri için SIEMENS tarafından herhangi bir sorumluluk kabul edilmez.

400 V Pasif Harmonikler ve Çıkış Filtreleri için Açıklamalar:
Nihai filtre uygunluğu sadece uygulama içindeki bir ölçüm açısından garanti edilebilir ve müşterinin sorumluluğundadır. Önerilen tüm Schaffner ürünleri sadece tavsiye niteliğindedir. Daha fazla bilgi için lütfen bu sayfanın Araçlar ve İpuçları bölümünde yer alan “Schaffner Öneri Listesi için Notlar” belgesini kullanın.
Ecosine High Power hat filtreleri,% 8 (minimum) DC-link şok bobini ile donatılmış motor sürücüleri veya sürücünün giriş tarafında% 4 (minimum) AC line şok bobini uygulaması gerektirir!
Lütfen dv / dt ve sinüs dalgası filtrelerinin yalnızca diferansiyel modda çalıştığını unutmayın. Dv / dt ve sinüs dalga filtreleri, veri sayfalarında (ekranlı / ekransız) belirtilen kablo uzunluğu için IEC60034-17 (genel amaçlı motorlar) gerekliliklerine uygunluğu sağlar. Sinüs dalgası filtreleri ayrıca sinüzoidal faz-faz motor terminal voltajı sağlar, ancak ortak mod üzerinde çok sınırlı etkiye sahiptir.
SIEMENS'in kendisi tarafından üretilmeyen ancak üreticinin SIEMENS'in işlemsel bir sertifikasına sahip olduğu Drive Seçenekleri için SIEMENS tarafından herhangi bir sorumluluk kabul edilmez.

690 V Pasif Harmonikler ve Çıkış Filtreleri için Notlar:
Nihai filtre uygunluğu sadece uygulama içindeki bir ölçüm açısından garanti edilebilir ve müşterinin sorumluluğundadır. Önerilen tüm Schaffner ürünleri sadece tavsiye niteliğindedir. Daha fazla bilgi için lütfen bu sayfanın Araçlar ve İpuçları bölümünde yer alan “Schaffner Öneri Listesi için Notlar” belgesini kullanın.
45 kW üzeri ekosin FN 3410 HV filtreleri, DC-link bobini ile donatılmış motor sürücüler veya sürücünün giriş tarafında% 4 (minimum) AC hat bobini uygulanmasını gerektirir!
Lütfen dv / dt ve sinüs dalgası filtrelerinin yalnızca diferansiyel modda çalıştığını unutmayın. Dv / dt ve sinüs dalga filtreleri, veri sayfalarında (ekranlı / ekransız) belirtilen kablo uzunluğu için IEC60034-25B (inverter çalışma motorları) gerekliliklerine uygunluğu sağlar. Sinüs dalgası filtreleri ayrıca sinüzoidal faz-faz motor terminal voltajı sağlar, ancak ortak mod üzerinde çok sınırlı etkiye sahiptir. 690V'de dv / dt veya sinüs dalga filtreleriyle genel amaçlı motorların kullanımı için Schaffner, sürücü-çıkış filtresi-motor kombinasyonunun uygunluğunu doğrulamak için herhangi bir projeden önce Schaffner temsilcisiyle iletişim kurmanızı şiddetle tavsiye eder.
SIEMENS'in kendisi tarafından üretilmeyen ancak üreticinin SIEMENS'in işlemsel bir sertifikasına sahip olduğu Drive Seçenekleri için SIEMENS tarafından herhangi bir sorumluluk kabul edilmez.
Elektr Müh. İsmail Hakkı Özdem
Çamlıc aM 147. C 4/I
Yenimahalle Ankara 0312 425 2200

Cevapla

“Solar Motor Sürücüleri Sözlüğü” sayfasına dön